Merhaba kızlar bebeğim 8 aylık, 36 haftalıkken 2850 kg doğdu. 3 ay emzirebildim. Depremden sonra sütüm kesildi. Ek gıdaya geçerken hiç sıkıntı yaşamadık bebeğim herseyi yiyor mamasınıda düzenli bi şekilde içiyor. 8 kg ama çok hareketli olduğu için hep aynı kiloda kalıyor..İnsanlar sürekli çok zayıf dediği için de sinirlerim bozuluyor. Sağlıklı bi şekilde bi kaç kg daha aldırmak istiyorum hepsini denedim ama kilosu hala aynı ne yapabilirim