Aselhuma41 ama şu da var doktora gidiyoruz, takip edin çocuğu diyolar. Durduk yere radyasyon almasın diyorlar. Eğer kusma, gözlerde baygınlık, her zamanki halinden farklı bir şey gözlemlemezseniz hemen hastaneye gelmeyin diyolar. Başımıza geldi bir kaç kere ve doktorlarımız böyle söylediği için yazıyorum