Hkshkshsk ikievladimveben benim normalde ayın 10 da kestiler fes edildi yazıyordu yine bir ihtimal bakım dedim belki yatırırlar yatmış benimde anlamadım iptal edildi ama yinede yatmış
Buse1707 ikievladimveben evet uyku sersemi orası aklıma gelmedi yatmış 😂 teşekkür ederim bilgilendirmeniz icin
ikievladimveben AlfaAnne googleden araştırın istersiniz kısa bi adıklayım e devletten başvuruluyor ihtiyac sahiplerine bir sene boyınca para veriyorlr
ikievladimveben Semanuripek e devletten başvuruluyor ihtiyac sahiplerine bir sene boyunca paara yatırıyorlr
Hkshkshsk ikievladimveben benim o yazmadı hiç iptal nedeni mihtac olmama yaziyir sosyal yardımı aradım açan olmadı arayıp bı ogrencem bu işi
Nazugrak Hkshkshsk en iyisi yerine gitmek onlarda öyle diyor belki yenidoğan bebeğinizin ismi kayıtlı değildir bizimkinin kimliği hastanede verildi orda görünmüyordu gidip kaydettim bekliyorum inşallah cikar