Zeytmz fistikagaci içime kapattı beni bağırıp çağırmak dağıtmak yıkmak istiyorum ama yapamıyorum bilmiyorum çok garip ve normal de çok sert biriyimdir aslında geçmek bilmeyen şok gibi bişey 😔
fistikagaci Zeytmz eşini kayıp etmekten mi korkuyorsun acaba , eğer öyleyse korkma o korksun , hatasını söylediğinde kabul etmeyip zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışırsa kusura bakma Bi ise yaramaz o ,kendinden taviz verme konus içini dök kendini düşün
Zeytmz mormeneksee dimi o kadar pasif ve o kadar savunmasız hissediyorum ki kendimi böyle düşünmek size hak veriyorumki bu evlilikte çok ödün verdim kendimden bu alışkanlık haline gelmiş resmen bende bu evlilikte çok fedakar olsun be inanın böyle bi insan değildim artık kendımı değersiz onu çok değerli görüyorum bu yaptığı pisliğe bile ben sessiz sakin kaldım kemdıme çok kıZıyorum kendimi bu hale ben getirdim 😔
Drama_queen5135 Zeytmz korkacak hiç bir şey emin ol azıcık yüzü varsa söyleyince utanır zaten ama vazgeçer mi bilemem
Fuuuuulya Sen niye utanıp sıkılıp çekiniyorsun ya o telefonu kafasında parçala kopart kıyameti kendinizi bu kadar değersizleştirmeyin, bu neyin korkusu
Yakamos Zeytmz eşini al karşına o gećmişleri göster şunu söyleyecek sana seninle daha iyi sevişip seni memnun etmek için izliyorum diyecek sende bunun seni rahatsız ettiğini aksine mutsuz olduğunu anlat ona ve uyar bir daha olmasını istemediğini
Drama_queen5135 shawty yemın ederim hayatımda verdiğim en doğru kararmış 5. Sene olacak nerdeyse boşanalı 2. Evliliğimi yaptı evlilik böyle bileymiymiş dedim artık insanların evliliklerine özenerek bakmıyorum özenilen bi çift olarak yaşıyorum Allah’ıma binlerce şükürler olsun ki
Monimommm Zeytmz iş buyumeden konuşup kapatın izlemeyen erkek sayısı bir elin parmağını geçmez ama mevzu büyümeden kapatmanız onun yerine beraber film izleyin