Gamzebysl biz o şurubu kesintisiz 3 ay kullandık önceleri piyasada ne varsa kullandık bu tarz bi sorun yaşamadık bebeğim 10 aylık hala ara ara çekiyoruz gaz sancısı veriyorum ama o düzenli kullandığımız dönemde geceleri Acıkınca uyanırdı çevremdede kullanan arkadaşlarımdan böyle şeyler duymadım. Belki bebeğinizi rahatlatmıştır bebeğinizde rahat bi şekilde uyuyordur. Bi arkadaşımın bebeği 40 ı çıktıktan sonra gece 11 den sabah 5 e kadar kesintisiz uyurmuş sizinde öyle olabilir.