Deletedmom_100 Ya oğlum 9 aylık park beşik aldım yatsın diye ne zaman koysam 3 4 gibi kalkıyor ve asla geri yatıramıyorum onda normal şartlarda benimle yatınca yere açıyorum yatağı hemen dalıyor ama bunda asla öyle olmuyor ne zaman yatırsam huzursuzlanıyor
durukusunannesi_ Deletedmom_100 benim kızımın da normal sallanır beşiği var 4 aylıktan beri orda yatıyor ve net 6 I yı bir dakika geçirmez kalkar ama son 1 haftadır benimle ya da bazen babasıyla uyuyor 8 gibi kalkıyor şuan hala uyuyor mesela daha güvende hissediyorlar sanırım erken kalkmaktan yorulduğum için şuan rahatım böyle 😅