Kızlar bebeğinizin altını anneniz veya kayinvalideniz değiştiriyormu özellikle kız bebeği olanlara soruyorum. Geçen arkadaşlarla oturuyorduk annemde vardı kiz arkadaslarim daha sonrasında ben lavaboya gittim o sıra bebeğim baya ağlamış annemde kızım altına yaptığı için bide büyük tuvaletini yapmış hatta üstüne de çıkmış bende tuvalette olunca kızımın altını degistirmis daha sonrasında bir arkadaşım bana ben anneme bile asla altini degistirtmem dedi sizce yanlış mi yapiyorum niye öyle dedi. Ve annem bebeğimle çok güzel ilgileniyoe zaten annemden baskasina asla.birakmam bebeğimi. Kayinvalidem ise bebeği sevmek için kucağına alıyor o ara ben mutfakta falan olunca bi bakiyorum altını degistirmis oluyor zaten başkasına asla yaptırmıyorum aslında kaynanaminda yapmasini istemiyorum çocuk öyle alismasin diye ama sonra küsüyor o benimde kızım diyor bu arada bebeğim 4.5 aylık