Babymom__ Selam kızlar gece nasıl giyiniyorsunuz ya bende gece elbisesi  açık saçık sıcakta daha iyi oluyor ama bu aralar hep deprem haberleri duyduğum için korkuyorumda
GuyMontagatRoma Babymom__ Biri var burda etiketleyeyim de gecelik fantezilerini anlatsın dermişim. Pijama giyiyorum yaz kış üşüdüğüm için de üstüme pike örterim. Fantezi felan bilmem.