gayedemircii Cuma günü ilk pişik gibiydi cumartesi birden şişti ve sertleşti bugün acile aldık çocuk cerrahisi görmeli dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı korkmalı mıyım daha bebeğim 34 günlük
Ruveydaa gayedemircii Biz yaşadık canım, Benim oğlumda anal fistül varmış bizde o kadarlikken öğrendik. Doktor bı daha tekrarlarsa ameliyat olacak dedi. Krem falan verdi geçti, şu an bı şey yok . Ama tekrarlarsa ameliyat olacak maalesef.
Mekb gayedemircii gecikmeden götürün benim başıma geldi gözle görünen birşey yoktu ama çok ağrıyodu oturamıyodum bile doğru düzgün sonra orası bi şişt patates kadar oldum gittim genel cerraha apse oluşmuştu içini boşalltı
gayedemircii Ruveydaa geçmiş olsun canım şimdi baktım şişlik inmiş ama kızarıklık hala var birazcık küçülmüş inşallah geçer bizimde umarım bidahada çıkmaz
gayedemircii Mekb geçmiş olsun götürdüm sıram çok geç geldiği için Çarşamba günü tekrar görmek istedi büyük ihtimalle kreme başlayacaz dedi ama çok kötü durumda değil dedi