Mommy0609 rabbim acil şifalar versin sizi evladınıza bağışlasın inşallah. Benim teyzemde meme kanseriydi hemde en son evredeydi. Kemoterapi aldı ve sonra kitleyi aldılar 7-8 sene oldu cok sağlıklı bin şükür. Sizin daha bas evrelerdeymiş bir de hiç canınızı sıkmayın atlatırsınız inşallah. Linç yer miyim bilmiyorum ama doktor teyzeme bol bol kefir ve anne sütü önermişti. Bir kadın allah razı olsun 1 yıl süt verdi teyzeme içirdik hep aklınızda bulunsun. Her seyden önemlisi moral motivasyon siz cok güçlüsünüz her seyin üstesinden gelirsiniz bunu asla unutmayın