Mommy0609 Biyopsi yapmadan net sonuca ulaşılmaz ama şöyle de bir şey var işin uzmanı ultrasonda da anlıyor iyi mi kötü mü olduğunu. Ben meme değil ama başka bi türünü geçirdim bu hastalığın. Gittiğim iki radyolog iyi huylu görünüyor dedi bi gittiğim radyolog ise gerçekten deneyimliydi pek iyi görünmüyor şüphelendim dedi biyopsi istedi sonucuda kötü geldi. Tek doktorla yeterli kalmayın mutlaka bir kaç doktora daha görünün ve bir an önce biyopsi yaptırın. İçinizi ferah tutun kötü gelse bile meme için her şey çok ilerledi artık. Yakınım nerdeyse 4. Evredeydi ona rağmen atlattı. Kalsifike olması, şeklinin düzensiz olması filan şüphe sebebi ama tek başına yeterli bir sebep değil en doğru sonuç biyopsiyle gelir. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız çok geçmiş olsun.🌸