Kızlar uyuyamadım kızım c şeklinde oluyordu ikiz prematüre 5aylik bende hastaneye götürdüm cuma ve kan vermiştim sabah gideceğim ama bi bakayım dedim birseyler var gibiydi kas değerleri düşük mu ne aklıma girdi çıkmıyor uyuyamadım da sabahı bekleyemiyltum
Bi anneyim anlayan varda doktor hemşire nolur birsey deyin koyuyorum resimleri