Seden
Rota 5 ay 1 haftalıkken
4 ay aşısı 4 ay 1 haftalıkken olmuş olacak
rota ve 4. Ay aşısı 1 hafta gecikmeli olmuş olacak yani o bir hafta geç olması bişi olur mu acaba ayı ayına mı olmalı bir hafta sarkınca bi zararı falan olur mu aşırı panikledim Şuan
🥹