Ben önceden bitkisel deterjan kullanıyordum ama son zamanlarda leke ve kokusu kötü olmaya başladı renklerini soldurmaya başlamıştı uni babynin hem sıvı deterjanı hemde yumuşatıcısı o kullanıyorum hem ekonomik 1 aydan fazla gidiyo hem lekeleri çon güzel çıkartıyo hem de kokusu aşırı derecede çok güzel.