Benim oğlum 13 aylık göz teması var ismine bazen bakar canı istediği zaman komut alma var fakat verme yok taklit de yok yürümesine bi sorun yok bizim de otizm gibi bi durumla uğraşıyoruz ama tam tanı koyamadılar uyaran eksikliği var dendi ama sizin çocuğunuzla atipik otizmin hiç bi belirtisi yok anlattığınız kadarıyla