Derya00 valla benimki 29 aylık ne yaptıysam bırakmadı kendi kendine bırakır dedim emziği haaya uçurduk baybay yaptık emziği hafif kestim delik açtım kedim var evde o yemiş dedim ama nafile her türlü emzik krizne girdi her ne kadar karşı olsamda asla yapmam dediğim şeyi yaptım bugün yengem içine çay çöpü koyup böcek girmiş yengecim emme artık bunu dedi ve kızım direk emziğini çöpe attı işin garibi yine ağlar bence dediğim kızım saat 22.00 dan beri uyuyor şuan saat 3 e geliyor hala uyanmadı normalde uyumaması gerekiyordu direk yaptığımız doğru değil farkındayım ve asla böyle bırakmasını istemiyordum ama dişleri o kadar güzeldiki inci gibi sıralıydı şimdi ön dişleri öne gelmeye başladı damak yapısı bozulmaya başladı ve benim başka çarem kalmadı yengem yapmasa yine ben kendim yapamazdım sanırım tranva yaşatmak istemiyordum çünkü inşallahta yaşamaz korkmadı pislenmiş dedi böceklerden o yüzden çöpe attı ama bilemiyorum😒