KayraVeAnnesi_06 asah_1712 Şampuan ve çamaşır deterjanı dalin , Islak mendil uni baby kullanıyorum memnunum
1ogretmen asah_1712 ikisini de kullandım fakat memnun kalmadım kızımın gözlerini yaktı hep alırsanız Johnson’s baby alabilirsiniz bundan aşırı derece de memnunum ben bile kullanıyorum saçları yumuşacık yapıyor🌸
livanurvealpinannesi61 asah_1712 uni babybomb almıştım kızım doğduğunda hep konak yaptı göz yakıyor dalin de çok kimyasal var ikisi de iyi değil..
Hanifeelif Unı baby kulaniyorum çok memnunum kızimda oglumda unı baby kulaniyorum çokta güzel memnunum
GezginPaNDa Her iki markayı da kullandım Herhangi bir sorun yaşamadım . ama içerikleri temiz mi bir bilgim yok. Bu konuda hassassaniz içeriklere dikkat edin
livanurvealpinannesi61 Mdmr delin sıvı deterjan şampuan ve yumuşatıcı da çok fazla kimyasal var. Kimyasal maddeler ilerki yaşlarda astım bronşit egzama gibi sorunlara sebep oluyor.
asah_1712 1ogretmen onu da bir arkadaşım kullanmış fakat bebeğinin cidini tahriş etmiş. İçerisinde sitrik asit varmış.
1ogretmen asah_1712 cildi hassas olabilir belki canım çünkü ben gayet memnunum. Ben pembe şişeyi kullanıyorum erkek bebekler içinde yeşili var.
Mdmr livanurvealpinannesi61 annemde bana hep deterjan ve şampuanda dalin kullanmış ne egzama ne astım ne bronşit sorunum var , oğlumdada kuruluk rastlamadım henüz 🤷🏻♀️ memnun musunuz diye sorulmuş memnum olduğumu söyledim.
Fatihinannesi05 Dalin benekleeşn vücudunu çok kırutuyor bildiğiniz egzama gibi oluyor ama uni baby faha iyi dalaine göte vücudu kurutmuyor öyle
asah_1712 Fatihinannesi05 Peki bebekten bebeğe değişir mi bu durum? En sonunda artık beyaz sabun kullanıcam.
Patron1bebeginannesi asah_1712 bazen beyaz sabun da kullanıyorum😂😂 ama kurutur diye çok kullanmıyorum sonrasında losyon sürmek gerek
livanurvealpinannesi61 asah_1712 doğal şampuanlar var hipp baby ıva natura sıveno ıncıa minoris doğal içerikli içinde kimyasal yok
livanurvealpinannesi61 Mdmr kimyasal maddelerin zararları yıllar sonra ortaya çıkıyor malesef tabi siz bilirsiniz ciltle teması zararlı