Kızlar bebeğimi emzirdikten sonra acı veren sızlamalar yaşıyorum çok fazla sütümde yoktu fakat birçok takviye alıp emzirmeye devam etmekte istiyorum ama bu sızlamalara nasıl bi çözüm bulcam bilmiyorum daha yeni 4. ayımıza girdik bu arada ilk emzirmeye başladığımda bu kadar acırdı kanallarım tıkanmış olabilirmi acaba