İkiz anneleri çaresizim lütfen bir yol söyleyin 10 ay 26 günlük çift yumurta ikizi kızlarım var doğduklarından beri kuvez ondan sonra sürekli hastane gördüler her hafta hastanedeyiz ve antibiyotik kullanmak zorunda kalıyoruz çünkü 1 nin bağışıklığı çok düşük boğazı hafif jizarsa bile zaten yemeyen bir cocukken yemeden içmeden kesiliyor 24 saatte sadece 4 ölçek mama anca yiyor ek gıda reddediyor biberon gıda ağzına ne yanastirsak ağzını kitliyor bu son zamanlarda artık esimde bende bunalımdayiz yemek yememeleri gıdasız kalmqsina o da sürekli hastalanmasına sebep oluyor ne yapacağımızi şaşırdık goturmedigimiz doktor kalmadı son gittiğimiz doktor umudu kesti bizden tıbbın aciklayamadigi durumlar var dedi ikizlerin ikiside aşırı iştahsız ne mamq ne ek gıda sürekli hastane antibiyotik artık dayanamıyoruz lütfen bir yol gösterin