SevgiSelim14 4yaş ve 6aylık kızlarım var. İlk kızımın bebekliği sakindi. Çocuk olarak da ağlama krizleri inatlar oluyodu illaki. İkinci bi doğdu ta ta ta taaam koliiik. Bütün gün uyumaz kendi kendine yatmaz 2 saniye. Bütün ilgim mecbur bebeğe kaydı. Büyük kızım bu süreçte tuhaf bişey oldu. Asabi, söz dinlemeyen, yapma denileni inatla yapan, anneye babaya bağıran vs. Bence en uygun aralık büyük çocuk 10 yaşındayken falan