Her gün aklımda her an her gece iyice kafayı yedim. Gece oluyor ya deprem olursa bir yere gidiyoruz ya kaza yaparsak ya inanın banyoda bile şurada ölsem kalsam evladım ne yapacak bide beni böyle çıplak bulurlar diye hızlı hızlı falan duş alıyorum . İyi değilim normalde kaygı bozukluğu var bende yaşadığım bir kayıptan sonra babam öldükten sonra olmuştu ama sonra o dönemi atlatmıştım sonra 6 şubattan sonra tetiklendi sanırım yine aynıyım. Belki yol gösteren rahatlatan olur diye yazıyorum doktora gitmeyi de düşünüyorum tekrar bu konuda . Teşekkür ederim şimdiden