Deletedmom_78 Memnun musunuz? Agdayla ugrrasamiyorum bu ara ben bir kez kullanmistim jilet gibi cikariyor mu? Arti ve eksilerini soyler misinix :)
Asyaveannesi04 Deletedmom_78 ağda zor ama makina da batık yapıyor ne kadar kese yapsanız en garantisi lazer 5 sene önce gittim çok memnunum🌸
Kepekekmegi Deletedmom_78 uzun zamandır kullanıyorum çok memnunum ben ağda için belli bir miktar tüylerin uzamasını beklemek zorunda kalıyordum ama makina ile aldığım için uzamasını beklemiyorum bile çok hafif çıkmaya başladığı zaman alıyorum hemen ve böyle olunca da sürekli pürüzsüz gezebiliyorum hem de çok çıkmadan aldığım için daha az acıyor
Zeliff Deletedmom_78 batık yapıyor ve cidden işkence aleti bence😅 jilet gibi çıkmaz kökünden aldığı için ama ağda daha konforlu bana göre.
Nil10 @“EdaaNur_”#p27124301bende agdayla uğraşmayı sevmedgm için uzun yıllardır makine kullaniyorm ama batık fazla yapiyo bence ne kadr keselesm de batik yapiyo. Jilet gbi cikarmiuo ama bence lazer en iyisi ya
Kepekekmegi Deletedmom_78 tabi yapıyor ama öyle abartacak kadar fazla değil bir bacağımda en fazla 20 tane anca vardır banyodayken vücut peelingi veya kese yaptığım zaman geçiyor
mizalya_3 Canım ara da uzatıp ağdayla alırsan çok fazla batık olmuyor , ben öyle yapıyorum epilasyon kullanıyorum genelde ama batık yaptığı bir gerçek dediğim gibi arada iyice uzatıp ağda yaparsam geçiyor
Kepekekmegi Deletedmom_78 rowenta Ep5620 modelini kullanıyorum kuru çok da dayanıklı seneler oldu ben alalı