Kızlar herkese merhaba. Eylül ayında çalışmaha başlayacağım. Bebeğim de Eylül’de iki yaşına girecek. Bu sıralar sütten kesmeyi düşünüyorum ama nasıl, yapacağım. Anne usulü bant yapıştırarak mı yoksa modern zaman görüşü aşamalı mı? Bebeğim de emmeye çok düşkün,. Bana bir yardım edin lütfen