Kızlar merhaba bi arkadaşımla konuştum dün bebeği bi kaç haftadır uyku problemi yaşıyormuş 4 aylık bebeği. Bana sordu sende var mı aynı sorun diye bizde şuan 5 aylık olduk zaman zaman oluyor atak dönemidir sabret geçer dedim. Doktora gitmiş doktor baybay diye bi uyku ilacı vermiş. İnternetten baktığımda 2 yaştan sonra kullanımı uygun diyor. Ben kimsenin anneliğini sorgulamam ama garip geldi. Ben korkarım bebeğime öyle bişey vermeye. Calpol verirken bile iki defa düşünüp veriyorum. Siz bu ilacı duydunuz mu kullandınız mı bebeklerinize? Bende kaç gündür sabah 6da uyanıyorum hep huysuz diş çıkarıyor ama bi şekilde dayanmaya çalışıyorum.