Merhaba hanımlar 😍 benim oğlum 3.5 yaşında konuşmuyor sadece 7-8 kelimesi var. Ama herşeyi anlıyor biliyor . Çoluk psikiyatri ye gittim dil terapisti gittim. Ciddi sorun olmadığını inatçı olduğunu sık sık iletişimde olmamız gerektiğini söyledi hepsi. Bu güvercin yumurtasını duydum ibni sina söylemiş deyemeyeb duyan varmı?