Merhaba anneler 16 aylık oğlum var ama daha konuşmak için pek bi çaba sarfetmiyo istatistiklere göre 12 aylık çocuklar 10 kelime söyleyebiliyo oğlumun akranlarıda konuşmaya başlamış ama bizde tık yok çok konuşuyorum her şeyi anlıyo kendini ifade etmeye çalışıyo ama dile dökemiyomuş gibi napmam lazım yardımcı olabilcekler varsa yazarsa sevinirim