Kızımın odasını ayırdım 🥲 odası ise bizim odaya uzak.. normalde kamera kullanıyorum fakat gece için sabaha kadar telefonun açık durması sıkıntılı hem ısınıyor hem şarjı yeter mi riske atamam hem de radyasyon yani 🤷🏻♀️ bebek telsizi almak istiyorum. Kullandığınız veya tavsiye edebileceğiniz bir marka olursa çok sevinirim 🌹