Busekarademir Arkadaşlar merhaba bu yapı yeni kullanmaya başladım ve 11aylık bebeğim var emiziriyorum doktorum bebeğin 6.ayını geçtiğini rahatlıkls kullanabileceğimi söyledi siz neler düşünüyorsunuz?
Glcntna Busekarademir emzirirken banada doktorum vermişti. Emziren anneler için en düşük horman varmış . Bende 6 ay falan kullandım emmeyi kesince daha uygun olan normallere geçtim