bisenakillisinzaten Bebeğinizin kıyafetini kendi çamaşır deterjanınizla yıkamaya ne zaman başladınız? Kziim 2 yaşında erken mi bilemedim.
susunbebekuyuyo bisenakillisinzaten sadece benim ev kıyafetlerimle beraber yıkıyorum 2 ve 4 yaşında kızlarım iç çamaşırlarımı zaten her zaman elimde çitilerim öyle yıkarım renk tonu onlarınkine yakınsa onlarla atarım
yagmurkokusu_ bisenakillisinzaten büyük kızımı 1 yaşına kadar ayrı yıkadım. Küçük olanı da ilk kıyafetler hariç hepsini birlikte yıkadım. İç çamaşırı , çorap hariç yıkıyorum.
bisenakillisinzaten yagmurkokusu_ o zaman bende yıkayım artık ya. Çamaşırları ayrı yikicam ama bebek deterjaniyla değil kendi kullandığımız deterjanla
yagmurkokusu_ bisenakillisinzaten olabilir alerjik değilse benim büyük kızım alerjik bir bebek egzama oluyor sırtında büyük şekilde o yüzden ayrı yıkadım.
Zera bisenakillisinzaten Ben hala ayri yikiyorum ama kendimiz icin de dogal deterjan kullandigim icin ayni deterjani kullaniyoruz. 4,5 yasinda oglum🌸
Themhrmom bisenakillisinzaten alerji vs olmaması adına olabildigince ayrı yıkayın. Kendimizinkilerle yıladam bile ekstra durulama yapıyorum. Yegenimzde alerji cıkmıstı bu nedenle 7 yasında. Doktor camasırları ayrı yıkanıp yumusatıcı konulmayacak demiş
Busraveismailcinar bisenakillisinzaten şöyle söyleyeyim oğlum 2.5 aylık hala ayrı yıkarım çünkü yumuşatıcı kullanıyorum kendimizinkine ve onun giysisinde yumuşatıcı olsun istemem alerji nedeniyle bir de normal giysiler belki olur ama iç çamaşırlarıyla uzun süre bir yıkamam diye düşünüyorum