Bugün başlayalı 10 gün falan oldu Düne kadar da kakasını ve çişini söylüyordu 5 gün falan söylemeye başladı ama bugün asla söylemedi sabah çişini ben götürdüm dogerlerini hep ondan bekledim söylemesini hep altına yere yaptı kakası da dahil sebebi ne olabilir bu normal bir durum mu ? Bugün çok kızdım birdaha şortuna çiş yapma diye .. yanlış biliyorum ama sürekli yıkamaktan ben sıkıldım.. kendi kendime de nazar mı ettim coxugumu bilmiyorum okudum şimdi oğlumu