2 buçuk aylik oğlum 3 saate 90 veriyordum yetmiyor diye 120 e çıktım ama daha 2 saat olurken deli gbi acıktığını belli ediyor çıldırıyor resmen yani versem fazla olacak diye korkuyorum vermesem çocuğum ac niye dursun diyorum şaşırdım kaldım. Hipp kullaniyordum reflu yuzunden aptamil ar ye geçtik kivami cok dha koyu ama degisen hic bsey olmadi sizler ne kadar veriyorsunuz ne yapmaliyim🤷♀️