Beyzabilik Merhaba hanımlar, bebeğim ilk zamanlar göğsümün ucu yok diye silikon uç ile emiyordu şuan 3 aylık oldu fakat bıraktıramıyorum. Kendi göğsümü uç almadan emmiyor. Aranızda böyle problemle karşılaşan oldu mu ne yapmalıyım ?
Ebrarkkk Benimde 5 bucuk aylık 2 aya kadar kullandım 2 göğüsümede bir gün bir cesaret zorlama verdim başta yadırgadı sonra kavradı çok şükür o gün bugündür alıyor zaten göğüsün kahverengi kısmını ağzına aldığından ucun pek önemi olmadığını farkettm zorla bence her gün dene sürekli vermeye çalış ben öyle yaptım valla
Beyzabilik Ebrarkkk ağlamaktan kızarıyor iyice daha fazla ağlatmamak için silikon uç takmak zorunda kalıyorum yoksa sürekli deniyorum
heygorl Silikonun ucunu kademeli kesebilirsin, yani Biraz kesip öyle verip sonra biraz daha kesip. Uykulu anda silikonu çekip normal tutmasını sağlayabilirsin
Ebrarkkk Beyzabilik biraz daha bekleyin o zaman biraz daha büyüsün ama ara ara göğüsünüzü vermeye çalışın