Haffuse bizim ebemiz normal karşıladı. Hatta maşaallah bu bebek baya sakin dedi. Ama ben sıkıntı yapıyorum kendime acaba bi sıkıntısımı var diye😂geçen kucağımdayken kafasını kaldırıp biranda boşluğa düşünce biraz burnu acıdı. Bir çığlıkla ağladı sonra hemen sustu. Bukadrmıydı ağlaman dedim ya biraz ağlasana diyorum kendi kendime😂