Merve260313-goktug Bugün oğluma yatak aldık şuan yatağında yatıyor ama benim içim rahat etmedi.13 aylık şuan ikeanın minnen demir karyolasından aldık,aslında yüksek değil öğlen yatağa inip çınarkende zorlanmadı.Ama uykusunda çok hareket ediyor şimdiye kadar yer yatağında yatıyordu o zaman bile bazen döne döne yere indiği oluyordu.Şimdi etrafına yastık falan koydum ama yinede bir korku var içimde.Siz bebeklerinizi ne zaman yatakta yatırdınız?
elifdedim Merve260313-goktug yastık koyduysanız bi şey olmaz yani böyle böyle alışcak ben 17 aylıkken ayırdım bebeğim çok daha rahat etti geniş yatakta bi kaç gün geçsin sizde alışırsınız
Azraada58 Merve260313-goktug ay daha kücük değilmi uykusunda dönerken düşer madem alışsın diyosun internette yayak kenar korucu satılıyor iki tarafınada al tak cnm
Merve260313-goktug elifdedim bende acaba erken mi yatak için düşünüyorum ama diğer türlüde yerde döşek falan pek rahat değildi yani yastıkları yatağın her yerine döşedim ama demin kayınvalidem aradı ayak ucunada koy düşüp boynu kırılmasın dedi içim bir tuaf oldu korkuyorum tuaf tuaf senaryolar geliyor şimdi aklıma
elifdedim Merve260313-goktug yüksek mi karyolanız yatak korumalığıda tavsiye ederim bu arada yastıklarla uğraşmak zor olur açık kısımada yastık koyduysanız endişelenmeyin bi şey olmaz inşallah
Azraada58 Merve260313-goktug al ondan kafan rahat etsin canm bebişte güzel yatar sende darısı benm başıma ozman 🙂
Yagmurkar Ayağa kalkıp kafasını aşağı sarkıtırsa düşebilir , bebeklerin kafaları vücutlarına oranla daha ağır olduğundan . Yani korkuluk bile alsanız uyandı diyelim aşağı inmek için kalkıp sarkar , henüz o bilinçte olmadan tehlikeli bence
Merve260313-goktug Yagmurkar evet yatırdım ama bende rahat edemiyorum henüz erken sanırım alıcam yer yatağına tekrar
Merve260313-goktug Yatak alçak aslında ama yinede yastık koydum galiba ben koruma alana kadar yatıranacağım yatakta içim hiç rahat etmedi