Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık akut bronşit olmuş veya başlangıcı yaklaşık 3 4 günden berri çok fazla öksürüyor ve balgamı tabi çıkaramıyor burnu da akıyor ama öksürürken bildiğiniz ciğeri parçalanıyor normalde geceleri sadece 1 defa uyanır hastalığı olduğundan berri geceleri uyku uyumuyoruz bebeği bronşit olanlar bilgilenrsin beni ne zaman geçer kalıcılığı olur mu tam anlamıyla düzelir mi napılır çocuğum çok değişti meme bıraktı mama almıyor ek gıda başlayamadan zitromax antibiyotik buhar makinasına izotonik su ventolin kullanıyorum prospan öksürük şurubu bide Bilgi verin ya