Kızlar oğlum 14 aylık olmak üzere 8.ayından beri kafasini bilincli biryerlere vuruyor 1 yaşında gelişimsel pediatriye gittik doktor bazen sakinlesemediklerinde yada tam olarak algilayamadiklarinda yaparlar uykusu geldiginde istedigi olmadiginda vs dedi ama bu artık aşırı olmaya basladı tepki vermeyin ilgisini dagitin demisti ama mesela yemek yapiyorum yanimda oynuyor birseylerle oturdugu yerden kafasini vurmaya basliyor tabi ilgisi dagilinca devam etmiyor ama bilmiyorum korkutuyor bu durum artık birde uykuya geciste sikinti yasiyor agliyor sanki dusmuste biryerleri acimis gibi 😔 gecicimi sizce yada varmi önerileriniz