Hulyaunal dogum yapalı 6 ay 12 gün oldu ama benim hâlâ kanamam oluyo bu durum normal mi ilk gebeliğim.doktora gitmeli miyim?
Mum22 Emziren annelere 1 yıl diyorlar ama 2 sezeryan yaptım 2. Ayda oldum genelde bence gidin görünmekte fayyda var