Memet Ya kızlar ben bundan hemen hemen bı ay olacak klomen kullandım gebe kalmak için yumurtalarım catlamıştı kontrolle gıttım bı sıkıntı yoktu ama kaç gündür kasık ağrısı batma mıde bulantısı mahffetı beni ama adetımede daha var
Azraada58 Memet yumrta catlama esnasında oluyor ben ilac kullanmadımda doktor ozmanlar bi toz bişey vermişti suya atıp iciyodum 1 gün bi baktm kasıgım nası agrıyor sanırsın dogum yapıcam meger yumurta catlıyomuş hepsi oldu bende canm
Memet Azraada58 yarın adet günüm ve inş olurum dıyede dua ediyorum çünkü ikinci çocuk şuan çok zorlayacak beni