Kızlar selam cuma günü evden çıktım fakat eşim eve geldi. Dün ise görümcem bize bir şey almak için geldiğinde buzdolabının öttüğünü duymuş alarmı kapatıp çıkmış. Az önce eve geldim buz küplerini koyduğumuz zımbırtı kapanmasını engellemiş. Açtım alt çekmede hiç çözülme yok ama üstte birkaç et hafiften çözülmüş. Diğerleri gayet normal koku vs de yok. Şimdi kapattım bakalım ama bilemedim bozulma ihtimalleri var mı