Merhabalar biraz önce bebeğime iburamin zero şurubu verdim hep verdiğim şurup yalnız
Bir çay kaşığı 11 aylık bebeğime verdim baya huysuzdu zaten daha sonra tadına baktım baya değişik tarihi 2024 yazıyor dışarda bebek cantasindaydi sıvı haldeydi şekerlenme ve topaklanma olmamıştı bir sorun olurmu acaba😔