Merhaba anneler. Bebeğim 3 aylık ve sadece Anne sütüyle besleniyor. Havalar sıcak olduğu için büyüklerden oldukça baskı görüyorum su vermek konusunda. Bezinde hafif koyuluk gördüm susuzluktan olduğunu söyledi annem ve denemek istedim. 1 2 çay kaşığı verdim rengi düzeldi devam etmeli miyim zararı olur mu tedirginim bı yönden de