Elalem35 Merhaba kızlar 1,5 yaşında oğlum var istediği olmadığı zaman çok ısırıyor ve vuruyor arada öyle otururkende gelip vuruyor bazen canım çok açıyor sinirleniyorum böyle bebeği olan tek benmiyim yada siz bu durumda ne yapıyorsunuz yada yapardınız
papatya_1125 Elalem35 ısırdığında güldüğümüz için maalesef bunu bir oyun zannediyor bıraktıramadık.meyilini öpmeye çekiyorum bazen. Bazen de peş peşe tekrar ediyorum ısırmak Can acıtır ısırmak Can acıtır diye
Bebegim_28 Elalem35 2 yaşındayken kızım bana bi tane vurdu ama canım gerçekten yandı bende o anki refleksle bi tane yapıştırdım tabi ki onun vurduğu gibi değil, ondan sonra bir daha vurmadı 😁😁
DerinTuana Canım cok acıdı aglıcam diyorum.”Agla anne” diyor.Ama artık yanlıs oldugunun farkında zarar vermek için yapmıyor genelde zaten oyun oynarken ucunu kacırıp ısıroyr benım kı.
Taylanannesi Benim oğlumda 20 aylık ve istediğini yaptırmayınca beni direkt ısıtıyor o kadar sinirleniyorum ki sinirimi atamıyorum