Arkadaşlar bu 3 seferdir ağzımdan değişik tat hissedip tükürüyorum kan tadı olduğunu anlayip, tükürüklu kan kan daha çok tukurukten . Bı kere daha tukurdukten sonra kesiliyor kısa sürüyor. Dislerime bakıyorum diş den gelmiyor neden oluyor bu ağızdan mi geliyor dişten mi pek anlayamadım dislerime peçete ile dokundum kan yok. Sebebi nedir acaba annem burda sordum ona iyi değil dedii