Denizege35 Bebeğim 7 ay 10 gunluk iki gundur gece uykusuna yatırdığımda ağlayarak kalkıo sürekli kucagımda sorun yok yatırdımmı aglıo necelikle uyutuom 10 dkka sonra gene aynı bu olay nezaman geçio bilen yaşayan varmı