Nurnln İyi akşamlar kızlar. Doğumdan sonra göbeği kalan varmı? Birde fazla kilolardan kurtulmak için ne yaptınız ne önerirsiniz? Ve birde büyük ve sarkık göğüsler için varmı bir çözümü olan?
Atlas-12 Nurnln burda bekleyim göğüslerim için çözüm yolu bulamadım ama göbeğim için yamuna korse kullanıyorum memnunum
Dilek_66 Nurnln aynı durumdayım canım kilo vermeye başlayacagım gögüsler bile küçülüyormuş bir nebze .Fazla kilonun her türlüsü zarar yarın başlıyorum bende yediklerime içtiklerime dikkat edeceğim özellikle abur cubur ve ekmeği keseceğim
Asyaveannesi04 Nurnln sağlıklı beslenmek, paketli gıdalardan uzak durmak ve akşam 18:00den sonra su dışında bir yiyip, içmemek bu şekilde 53 kiloya düştüm