Bebeğim 3 ay 8 günlük normalde yatağa koyar yanına uzanır elini tutardım ve uyurdu ama 2 gündür hiçbir yerde durmuyor uyumadan önce ortalıgı yıkıyor bebegimin sesinin bu kadar çıktıgını 2 gündür farkettim desem yeridir 4. Ay atagı erken gelebilir mi bilmiyorum ne yapıcagımı şaşırmış durumda kucakta dik bi vaziyette durmak istiyorum bel denilen birşey kalmadı önerini var mı