Merhabalar.doğum yapalı 3 ay oldu.doğumdan bir hafta sonra iki bileğimde ağrılar başladı.baş parmağımk kullanamıyorum.atel,krem hepsini denedim.ama atel malesefki cok mümkün değil.bebek ilgi bekliyor.fizik tedaviye gittim ama anlamlı bir düzelme olmadı.doktorlar emzirdiğim için kortizona sıcak bakmıyor.benim durumumda olan veya olup iyileşen varmı?