Kızlar 14 aylık bir oğlum var , gece uykuya geçerken zorlanıyoruz artık.Sürekli meme istiyor ama ben yoruldum.Banyo ettırıyorum emzırıyorum,ayakta sallatmıyor,sızler nasıl uyutuyorsunuz bebeklerınızı?Gece de memeye 2 3 defa kalkıyor.Nasıl gece uykusuna yatıracagımı sasırdım