Annesininprensi97 Merhabalar. Ben kullanıyorum. Garanti olsun diye klasik koltuk altından ölçen ateş ölçerim de var. Çok öyle ateşimiz çıkmadı aslında. Bi Bexsero da bi kere çıktı asi yüzünden o zaman takip etmek için çok kullandım. Kötü değil ama anne yüreği hep acaba bırakıyo insanın aklında 😂 sabahları koltuk altından ölçtüm klasik aksam uyurken ve gün içinde nimomedle devam ettim. Önce kendimde deniyorum sonra oğlumu ölçüyorum. Şuana kadar öyle yanlış göstermedi ama baştan ölçüldüğü için ve bebeklerin başları biraz sıcak oldugu için 37 civarı cikiyo genelde. En düşük 36.8 gördüm oğlumda sakin durduğunda.