altioktuana canım normalde 6 ay ama bu durumun bebeğin gelişimine ve doktora göre değişiyor benim oğlanlar (ikiz) 6 aylıkken başladık ama 2 ay erken doğmuşlardı yani düzeltilmiş 4 aylıklardı doktorumuz başlattı takvim yaşına göre ilerlicez dedi yani çocuk hekiminiz nasıl öngörüyorsa öyle yapın bence